Potwierdź swój wiek

Wpisz datę urodzin:

Do kiedy trwa loteria promocyjna „Złote w Tyskim”?

Promocyjne Tyskie można kupić do 31 października 2017 r. lub do wyczerpania zapasów.

Odbiór piw możliwy jest do dnia 30 listopada 2017 roku, zaś wydawanie pozostałych nagród następuje: do dnia 19 grudnia 2017 r. (przedpłacone karty) i do dnia 5 grudnia 2017 r. (złote monety).

Loteria kończy się 30 stycznia 2018 r.

Jakie informacje są pod kapslami i co oznaczają?

  • „Wygrałeś złoto” oraz 6-cyfrowy kod – oznacza, że wygrałeś złotą monetę o wartości 1000 złotych brutto albo kartę przedpłaconą Edenred o wartości 1000 złotych, wybór należy do Ciebie
  • „Wygrałeś Tyskie 2017” – oznacza, że wygrałeś piwo Tyskie, które można odebrać w wybranych sklepach, których lista jest na www.tyskie.pl
  • „Poszukiwaczu! Nie poddawaj się” – oznacza, że tym razem nie wygrałeś
  • „Nie przestawaj szukać!” – oznacza, że tym razem nie wygrałeś
  • „Skarb czeka Szukaj dalej” – oznacza, że tym razem nie wygrałeś
  • „Przygoda trwa, powodzenia” – oznacza, że tym razem nie wygrałeś
  • „Poszukiwaczu, szukaj dalej” – oznacza, że tym razem nie wygrałeś
  • „Poszukiwaczu, wytrwałości!” – oznacza, że tym razem nie wygrałeś
  • „Szukaj wytrwale” – oznacza, że tym razem nie wygrałeś
  • „Jesteś na dobrym tropie” – oznacza, że tym razem nie wygrałeś
  • „Kapsel do góry Graj dalej” - oznacza, że tym razem nie wygrałeś
  • Brak jakiejkolwiek informacji oznacza, że tym razem nie wygrałeś

Jakie informacje są pod zawleczkami i co oznaczają?

  • „Wygrałeś złoto” oraz 6-cyfrowy kod – oznacza, że wygrałeś złotą monetę o wartości 1000 złotych brutto albo kartę przedpłaconą Edenred o wartości 1000 złotych, wybór należy do Ciebie
  • „Wygrałeś Tyskie 2017” – oznacza, że wygrałeś piwo Tyskie, które można odebrać w wybranych sklepach, których lista jest na www.tyskie.pl
  • „Szukaj skarbów dalej” – oznacza, że tym razem nie wygrałeś
  • Brak jakiejkolwiek informacji oznacza, że tym razem nie wygrałeś

Wygrałem piwo, gdzie mogę je odebrać?

Piwo możesz odebrać w wybranych sklepach od dnia 20 czerwca do dnia 30 listopada 2017 r. Listę sklepów znajdziesz na naszej stronie www.tyskie.pl

Gdzie, kiedy, jak można złożyć reklamacje?

Reklamacje można zgłaszać do Organizatora czyli Kompanii Piwowarskiej S.A. Reklamacje można złożyć na piśmie i wysłać listem poleconym, przesyłką kurierską na adres ul. Szwajcarska 11, 61-285 Poznań, z dopiskiem „Złote w Tyskim – reklamacja” lub złożyć w siedzibie Organizatora osobiście w dniach i godzinach otwarcia biura, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. Reklamacje można zgłaszać od 20 czerwca 2017 roku do dnia 2 stycznia 2018 roku.